Liite sent...

I våras satte jag några liljelökar i en kruka. De växte snabbt upp med långa, gröna, fina blad, men inga blommor. Men igår, slog första blomman ut. Nu, när det är ruskväder och man håller sig inne....

                               
                                Fin...närmare metern hög...Kolla cannabisen bakom! Nej då jag bara
                                skoja', det är en "Ricin".

                               

Nu på kvällen har Madde utövat manikyr på mig. Titta så fina naglar jag har nu!

                               
                                Med små dekorationer och allt!

Hoppas jag kan hålla de så här fina tills i morgon kväll. Då ska jag ut på resa med företagarföreningen. Inte så värst långt bort...Vi ska till Dannemora gruvor på studiebesök och sen blir det mat på Gammeltammen i Österby!

Det står att vi ska få uppleva hisnande gruvhål och isväggar...spännande...jag "gruvar" mig inte ett dugg!!

Men först på programmet står en resa till Thun's med Madde och syrran. Alex är ledig och påstår att han vill följa med. Tvivlar på att han vill kliva upp så tidigt, när han är ledig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0