Jaha...

..så har det hänt igen då....

Vårdslösa sopåkare! Idag på fm satt jag ute i en solstol, hör att sopbilen kommer, inget konstigt med det. Men, när den som vanligt kom backande upp för backen där jag bor, hör jag plötsligt hur den brakar in i nåt. Bakpå sopbilen står en ung tjej, förmodligen sommarjobbare, och hojtar. Jag vänder mig om och ser hur den helt sonika backat in i min grannes brevlåda. Jag såg från min plats att den hängde på sniskan. Men döm om min förvåning, när de hivar ner de två soptunnorna, lite hafsigt, och åker ner för backen....

Jag reste mig upp och fick ögonkontakt med tjejen, men de bara åkte. Jag förbannar mig själv att jag inte fick mål i mun, men jag bara tänkte -Vad i hel..te var det som hände?!

Efter nån timme kom postbilen, och den måste alltid vända här uppe. Då hör jag hur han backar in i soptunnorna....Hahaha....Va f-n, är det ingen ordning på nånting idag? Stackars min granne som är bortrest!

                             
                              -Det här ska dom få faan för!!
                              
                                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0