Grattis grattis!!

                                       

Idag fyller min mamma år. Grattis till henne! Alex och jag har varit där ikväll, och blivit bjudna på god mat och dryck.

Annars vaknade jag till och från, natten som var, av att det regnade kraftigt. Jag hade öppnat fönstret lite, för att få lite frisk luft, men blev tvungen att gå upp och dra igen det. Regnet var så kraftigt att jag inte kunde sova...

Sen har det regnat mest hela dan, det sprack väl upp nu på kvällen och blev riktigt fint. Hoppas på lite solsken i morrn....

På djurfronten intet nytt. Kaninen Frida äter och frodas.... Grannkattan äter oxå, tror jag...Jag går dit varje dag och fyller på hennes skål på balkongen, men det är en ytterst skygg katt. Fast härom dan såg jag henne, så allt verkar ok med henne!

Mina två egna lurvbollar mår bra dom oxå. Kottan rymde ju förra veckan igen, så nu är det grind på bron som gäller, och ständig övervakning när hon går lös i trädgården. Kan inte begripa vad som flugit i den annars så menlöst lugna hunden. Har en aning om att hon löper, och kanske fått vittring på nån snygging längre bort.....





Kommentarer
Postat av: Pelle

Det kanske är snigel-jägaren som lockar på Kottan.. :)

2010-08-05 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0