Fredagen den 13:e....

Idag var jag in en sväng till stan på morgonen. Stannade till vid Gränby på hemvägen. Sprang runt lite och hittade en bikini för halva reapriset!! BEACH 2011....Here i come!!

                                   

När jag kom ut till bilen var klockan bara elva, men termometern visade på 30 grader! Jag åkte hem i en bil utan AC.....

Nu har klockan passerat midnatt, och jag har kommit hem från Katalin. P.g.a vissa omständigheter kunde inte Linnea följa med Anna o mig, så Alex tog hennes biljett ist....

Herregud!...vilken kväll...så varmt...och vilket drag! Helt suveränt. Jag filmade en rolig sekvens, när hela den svettiga publiken sprang från sida till sida i takt med musiken, men tyvärr blev det klippet alldeles för stökigt, och ljudet var helkasst....

Jaja nu är vi hemma, och jag har kommit ur duschen....


                                    
                                    
                                   

Totalt genomsvettiga gick vi till tåget...det kändes inte så fräscht att stanna kvar....

Nej nu ska jag försöka sova, imorrn åker jag till kusten.....

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0