Bollkänsla...

Det här klippet har visats över 2 miljoner gånger på Youtube. En del hävdar att det är fejk....Jag tycker det ser äkta ut....


Tvärsäker....

Jodå....annars har dagen varit fullbokad och stressig. Jag slutade 17.55 och slängde mig i bilen ner till replokalen. Där träffade vi en "sångkandidat" som var mycket trevlig, och som verkade ha ett stort och brett musikintresse och kunnande. Kul! Fortsättning följer i "Jakten på ny sångare".....

I morgon är det fredag och jag är ledig!! Måste dock uträtta en del ärenden, som att köpa hundmat t.ex. På lördag är det kräftskiva som gäller, måste komma ihåg att tina kräftorna....



Här bjuder jag på en snapsvisa, som passar till kräftkalas. Melodin är "Ring ring"


Röd och död du ligger där
och jag håller dig så kär
En krona utav dill
och så en nubbe till
Kan det bli bättre?

Inget roar mig just nu
Inget annat bara du
Åhh, åhh Snaps Snaps
Rinner i struparna ner
Åhh, åhh Snaps Snaps
och vi vill bara ha fler
Snaps, snaps, skingra den oro som mal

Om jag tar mig en snaps
blir jag så glad
Hjärtat gör då ett skutt
hurra, hurra

åhh, åhh Snaps Snaps
Rinner i struparna ner
Åhh, åhh Snaps Snaps
och vi vill bara ha fler



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0