Tisdag 20 april

Ja vad ska man säga...dagen har bara gått...jobb och åter jobb...

Känner mig helt slut, både fysiskt och mentalt, som om luften plötsligt gått ur mig. Det händer så mycket runt omkring mig just nu som upptar mina tankar. Barnen börjar bli stora, och ger sig iväg....

Jag ska på begravning på fredag....

Hur fan ska jag klara av räkningarna?.....

När ska allt skitsnack upphöra?

Jag har dåligt samvete för att jag: inte orkar vara glad, inte orkar gå långpromenader med hundarna, inte orkar ta strid mot fienden, inte orkar städa.....

Mina blommor trivs inte ens...de dör långsamt trots vattning....hahah tragiskt va?

Snart är det midsommar...sen vänder det och blir mörkare ute...

PESSIMISTEN HAR TALAT!

                                      

Kommentarer
Postat av: anna

Nu får vi nog ta till tequilan i alla fall....

2010-04-21 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0