Snööö....

Nej men vad är det här? Snart slut på April, och snön vräker ned. OGILLAS!!

Humöret sjönk direkt, när man tittade ut i morse. Fram med täckjacka och kängor igen....

                              

Och vi som grillade i fredags...

                               
                               Känns inte aktuellt just nu....

Men i morse sa ju Tone på tv4-vädret, att det skulle bli sol och nio plusgrader i morgon, så då lär det ju slå om ganska snart...hmm...

Ont i huvet har jag oxå...förkylning på gång tror jag...inte bra!

Vill härmed passa på att tacka för alla gratulationer på min namnsdag....det fullkomligt haglade in sms och telefonsamtal...haha! Jag som aldrig har firat förut! Men det känns fint med folk som bryr sig :)

Nu ska jag strax återgå till mitt jobb...

Ha de'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0