Småstadsliv

Hahaha... Alex och jag har spenderat större delen av kvällen framför datorn. Vi har kollat igenom hela Småstadsliv2. Filmen fanns på youtube i 10 delar, och det har tydligen kommit en del tre oxå. Fick tips av kunder om det hela idag...och gud va kul det va'.

Jag hade aldrig hört talas om de här filmerna, men det var precis min sjuka humor. Familjen med mamma Johanna och pappa Ingemar är ju helskön...Bara rekvisitan, miljöerna och allt gör att man skrattar. Hittade ett klipp med familjen:

      
       Haha...sanslösa!!

Usch... just nu snöar det ute..t.o.m så att det är vitt på gräsmattan. Måtte det ha smält bort till i morrn! Jag vill inte ha mer snö och kyla nu.


Kommentarer
Postat av: syrran

Herregud, det var längesen man satt för sig själv o skrattade oavbrutet...klockrent !!

2010-04-22 @ 08:23:41
Postat av: Annika

Du måste se hela filmen...:)

2010-04-22 @ 11:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0