Påskdagen

Seg dag idag. Måste börja packa inför fjällresan, men jag har mest legat och slöat i soffan.

Igår hade jag ju påskmiddag här hemma. Maten smakade bra tror jag, och snapsarna slank ner dom med. Strax efter halvtio fick vi skjuts in till Uppsala. Det var nåt som hette Klubb revolver på Queen Victoria...Iaf var det två band som spelade. Riktig hårdrock...så man var väl liite malplacerad. Men det är alltid kul att vara med om nya saker, träffa nya människor.

Jag kände mig till slut lite ensam, så jag gick därifrån före kl.ett...Tänkte ett tag gå till Flustret, för där var ett annat gäng som jag känner, men klockan var så pass mycket att jag gick till stationen ist. Fick vänta en bra stund på tåget, och då kom "Flustret-gänget" med...Så jag fick iaf sällskap på vägen hem.

Alex är på Elmia-mässan i Jönköping och kommer hem i morgon kväll. Då drar vi mot Ramund direkt. Vi har bestämt att det är skönare att åka på kvällen/natten, och inte så mycket trafik.

Vädret kunde inte ha varit bättre däruppe, har jag fått rapporter om. Hoppas, hoppas att det håller isig när vi kommer oxå!

Nej nu ska jag hänga lite tvätt, och försöka strukturera upp packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0