Måndag

Ännu en dag har passerat. Skitfint väder och trevliga kunder. Fick till en riktigt lång lunch, och då kom Susanne över på en kopp kaffe. Vi satt ute och stekte oss i solen.

Allt känns lättare när det blir varmt och ljust ute, så efter kvällsmiddan gick jag en långpromenad med hundarna. Det var ett tag sen det hände, men nu jäklar måste jag ta tag i motionerandet. Känner mig riktigt pluffsig och otränad. Beach 2010 är för närvarande inte ens att tänka på.....

Pratade med Madde på em...nästa onsdag mellanlandar hon och Niklas här i några dar. Ska bli såå kul att få hem dom hit. Snart bär de ju iväg mot Mariefred....

Och i morgon jobbar jag bara fram till lunch. Ska till Samariterhemmet för att genomlida den fruktansvärt plågsamma mammografin...blää...Jag är fullständigt övertygad om, att om det skulle finnas nånting i mitt bröst som inte borde vara där, så klämmer mammografi-apparaten garanterat sönder det! Kan aldrig vara bra:(

Fast å andra sidan har jag aldrig hört talas om att det skulle vara på det viset...men ändå...

Efter Haak's spelning i fredags är jag extremt repsugen. På torsdag är det sagt att vi ska repa med bandet. En låt som Haaks spelade kan kanske va nåt för oss. Iof en ganska lugn låt, men som avslutning på ett spelset kanske?

4 Non Blondes med låten What's up :

                  

Vi får väl se vad killarna säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0