Långfredag

Usch vad jag sov dåligt i natt...Gick inte o la' mig förrän efter ett nån gång och vaknade hela tiden. Är det fullmånen som gör sig påmind?

Iaf tog Alex och jag en tur till Gävle på fm. Han hade fått för sig att vi skulle till Dollarstore, och sen passade vi på att handla lite käk på City Gross.

Alex ska ju inom kort "köra upp", så han fick sitta bakom ratten.

                                    
Det var soligt väder...och har man inga solbrillor får man ta vad man har...!? Hahaha....

                                    
                                     Jag har iaf nya brillor!

                                   
                                    Fy f-n vad med skit det finns....vem köper??

                                    
 På City Gross fann nån sorts konserverad korv från ....nåt ..land ja! Falukorv på burk typ!

                                  
                                   Jag köpte grönt te med ginseng och honung i, färdig att dricka, gott!

När vi kom hem drog jag igång Operation storstädning! Jag har dammsugit, skakat mattor och skurat golven på nedervåningen. Ska fortsätta uppe, men måste vila en stund.

Nu ljuger jag lite,jag har faktiskt varit över till Anna och fått kaffe och tårta. Sprang över till Pelle och hämtade en parfym som jag beställt. De var ett gäng som åkte Eckerölinjen idag.

                                  
                          Åhh...äntligen...min favoritparfym, som jag längtat efter sen den förra tog slut!

Nej nu ska jag fortsätta med snabeldraken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0