Fredag...och lördag

Idag har varit en händelserik dag... Vaknade faktiskt inte förrän efter åtta. Städade och pysslade lite på fm, sen var jag på en begravning på em. Det gick bra, fast det var sorgligt....

Kl fem käkade Anna o jag mat hos Pelle, sen tog vi tåget till stan. Haak's spelade ju på Flustret och det vill man inte missa. Det var ett jäkla drag redan vid åtta, när de spelade sitt andra set, och när de kom upp på scenen vid elva var det fullt ös!

Vi bestämde att inte jäkta till 00.19 tåget, utan ta 01.19 ist.....

När vi kommer till stationen, får vi höra att nån slängt sig framför tåget, precis innan stationen, så sanering pågick.... Ersättningsbussar var på väg...

Vi väntade o väntade...till slut kom det en buss...och vi kom hem 03.30......

Tur att man är ledig i morrn. Men stackars Anna som börjar kl.7.

Nu hoppas jag att tidningsbudet strax ska lägga en UNT i min låda...fick ingen i morse...GRRRR!!!!

Godnatt eller godmorgon kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0