Det regnar...

Dagen började ju så fint med lite sol...

Jag är skittrött nu, sitter och gäspar och funderar på att gå i säng helt sonika!

Jobbat som vanligt fram till 18. Handlade och lagade mat, kyckling o ris med bearnaisesås...mums. Efter maten gick Anna och jag elljusspåret med hundarna. Precis när jag klev utanför huset kände jag att det börjat regna.

Vid ett ganska stort dike blev Kottan återigen väldigt badsugen...Hon klev i...men bottnade inte. Hon fick fäste ganska snart i kanten och klev upp, helt oberörd. Haha, bra skum den där hunden!

Anna och jag hade inte pratat färdigt när vi gått slingan, så vi var tvungna att gå runt några kvarter till innan vi skiljdes åt!

Ja sen blev det soffan och teven, lite telefonprat med Susanne, och nu är klockan strax tio...Där ser man!

I morgon har jag en lång arbetsdag framför mig. Fullt ös mellan 8.30 och 18. Sen direkt ner till replokalen, hoppas jag iaf...har inte hört nåt annat.

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0