Annandagen

Det är en annan dag idag...

Jag klev upp vid halvnio, duschade rastade hundar och bakade en sockerkaka. Tänkte bjuda grabbarna i bandet på lite gott, för vi skulle repa halvelva.....Trodde jag ja, och två till. Två av grabbarna dök nämligen aldrig upp, så där satt vi och drack kaffe och väntade. Till slut gav vi upp och åkte hem...

Så nu håller jag på att packa inför kvällens bilfärd mot Ramundberget. Ska försöka minimera packningen så mycket som möjligt, då vi blir fyra personer i bilen. Barnens kusin Molly och deras faster Lena ska åka med oss upp. De åker  från Stockholm strax, och jag ska bjuda på lasagne i väntan på Alex, som borde vara på väg från Jönköping nån gång under em...

Riktigt skitväder är det här just nu...blötsnö och nollgradigt! Skit oxå, jag som tänkte tvätta och dammsuga bilen idag. Det känns inte okej... Fick iaf rapport från Ramund...Strålande sol....

Får se om jag kan tigga åt mig lite tid vid Maddes dator, så jag kan lägga ut fjällbilder och andra rapporter!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0