27 April

Jaha ja...det var det. Mitt på besök på mammografin i Uppsala gick över förväntan. Det gjorde inte alls lika ont som sist när jag var till Tierp. Så nu är det bara att vänta ca 4 veckor på svar...

Efter undersökningen gick jag ner på stan. Det var rena sommarvärmen, och fullproppat med folk. Orkade inte köa i klädaffärerna, utan avhandlade mina "tråkigt nödvändiga" måsten. Bläckpatron till datorn...USB-minne...batterier till bankdosan...

Men jag belönade mig stort med att gå in i Telia-butiken och höra om jag redan nu kunde göra om mitt abonnemang och få en ny telefon. Och si, det gick...

Så nu är jag stolt ägare till en...Iphone!

                       
Kunde t.o.m göra om abonnemanget till Halebop. Så nu ringer jag gratis till mina barn bl.a och har fria sms och fri surf....(mot en månadskostnad förstås)

Hela em har gått åt till att lära mig alla funktioner. Men nu på kvällen gick jag en promenad med hundarna, och för första gången hade jag min Spotifymusik i öronen. helt underbart!

Trodde nästan att det skulle bli ett litet rep ikväll...men...ja..det bidde ingenting....

Jo just ja...såg på text-tv att de varnade för att det kunde bli regn på Viktorias och Daniels bröllop...ehh...hur kan de säga så?...Jo statistiken talade för det. Tolv år utav tjugo, hade det regnat den 19 juni...men åhh...hur orkar de lägga upp det som en toppnyhet??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0