Välkomna!

Titta vilken fin bloggdesign Madde har gjort till mig! Det tog sin lilla tid, och vi har inte varit överrens hela tiden om slutresultatet. Nu får jag ändra själv om jag inte är nöjd...men jag tycker den är jättefin...förutom att jag ser lite grinig ut på bilderna högst upp. Tre gånger om dessutom...

Jag tycker ju om att ändra om efter ett tag så vi får väl se om jag kan muta henne till nån liten blomslinga på sidan lr  nåt annat...Men jag är helnöjd som den är nu!

Jobbet flöt på som vanligt idag.....Blev klar strax före klockan sex. Handlade lagade mat och åkte sen hem till Johan och Susanne och fikade. Det är så skönt att bara åka hemifrån och få prata av sig. Både Johan och Susanne är väldigt goda lyssnare! Jag känner att jag verkligen kan prata om allt med dom :)

             



Det är nu fullmåne ute....och det i kombination med en stor mugg kaffe gör nog att jag får ligga sömnlös en bra bit in på natten. Klockan är just nu tio över tolv, och jag känner ingen tillstymmelse till trötthet....


                

Nej jag får väl ta ett korsord med mig i sängen...det brukar vara ett bra sömnmedel.

GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att du ska va helnöjd,super tycker jag.

2009-09-03 @ 10:25:00
Postat av: marie-anne

ja jag kan inte heller sova. o det gäller 2 dar före o två dar efter fullmånen. så jag kan inte sova på 5 dar. det är ganska jobbigt. i övrigt, jätte snyggt med nya looken på bloggen.O vi åker till Samos på onsdag kommer hem den 16e sep. Kramar M-A.

2009-09-03 @ 20:14:03
Postat av: Annika

Nej men fy vad avundsjuk jag blir;) Hoppas ni får det riktigt mysigt...vi måste ses snart och dricka lite vin!!!

2009-09-03 @ 21:37:14
Postat av: Susanne

Tack, vad du är gullig!

2009-09-04 @ 19:12:57
Postat av: Johan

Ja,Annika. Du e gullig. Glöm inte det :) Förresten om du glömmer det kan jag ju friska upp minnet på daj. Det bara att ringa :)))

2009-09-09 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0