Trampa på...

Ja jag trampar på i mina stövlar jag...snart så...sitter de som gjutna... Fast jag har de inte när jag jobbar.

Imorse var det ganska fint väder på promenaden. Lyckades fånga de fyrbenta på bild....

  

                   
                    Kottan och Lovis går som två gamla parhästar....

                    
                    Zigge Sötnos....

                    
                    Snobben väntar på nåt gott....

Slutade tidigt idag, så jag hinner med att blogga en stund innan jag ska på nästa evenemang. Vi är några tjejer som ska träffas i Susannes lokal för att...jaa...träffas o prata...vi får väl se vad det blir. Syjunta utan att sy kanske?

Jag brukar läsa Malin Berghagens blogg och igår hade hon skrivit ett inlägg som berörde mig så tårarna kom....Hon skrev en kärlekshyllning till sin kille Martin, som var så otroligt vacker så man kan inte fatta....att man kan känna så...måste vara helt underbart. Jag vill oxå kunna skriva så om någon....

Nej nu ska jag slänga i mig en macka!



 


Kommentarer
Postat av: anna

läste Malins kärlekshyllning-underbar!

2009-09-16 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0