Tisdag..

Just nu håller jag på att gå in mina nya stövlar....med blöta strumpor i, går jag omkring ...Madde säger att hon blir nervös av ljudet...

Slutade jobbet tio över sex ungefär...sen tog jag en promenad med hundarna.
Hade vunnit två auktioner på Tradera idag....
.

Ett minneskort till telefonen för 115 kr....

...och en väska för 70 kr....

 

Det är ju lite kul när man vinner en auktion...speciellt när det inte handlar om så stora summor.

 

Madde kollade på Tyra Banks show på tv idag...Där var en liten kille gäst...hans pappa filmade honom efter ett tandläkarbesök. Lille David hade fått lustgas och var inte riktigt med.... Drygt 29 miljoner visningar har det här klippet på Youtube!!!!!

 

 

Ha ha stackarn....men rätt härligt...man skulle testa lustgas igen kanske...Sist jag provade var på förlossningen när jag skulle få Madde. Måste erkänna att det var ett obeskrivligt skönt rus....Jag började till och med prata engelska..ha ha ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0