Tisdag morgon...

Usch jag känner mig lite krasslig...känns som det är nån förkylning på gång. Inte bra! Dessutom känns det som om jag hamnat i nån svacka rent mentalt...Jag skrev ju härom veckan att mitt nya liv har börjat. Och det har det verkligen...men om man inte tycker om sig själv, så är det ju inte så lätt. Det känns som om jag står och stampar... så fort jag tar ett steg framåt så är det som om nån som knuffar tillbaka mig två.... Självkänslan är i botten just nu, bara att hoppas man kan ta sig framåt, lite iaf.....

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hoppas du kommer upp ur svackan snabbt, du är en alldeles för go person för att gå runt och må dåligt!

2009-09-08 @ 21:10:14
Postat av: Annika

Tack för dina snälla ord :)))

2009-09-08 @ 21:21:51
Postat av: anna

håller med Pelle! Vad kan jag göra för dej?....

2009-09-08 @ 22:15:59
Postat av: Annika

Ja Anna vad kan vi göra? Livet går upp o ner....

2009-09-08 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0