Tisdag

Alex hade fotbollsträning i Film i kväll redan kl.18...Som tur var blev jag klar på jobbet tjugo i...Hundarna slängdes in i bilen och inte hann jag käka nåt. Släppte av ungen vid Björkparken och styrde kosan mot syster... Vi tog en lång promenad med hundarna i kylan...JAG HATAR KYLA!! Sen satt det fint med en kopp kaffe. Träningen var slut strax före åtta..Alex övningskörde hem i mörkret och det gick galant.  

           
                     
                      En lycklig Lovis får springa fritt.....

Jag tog en lång kokhet dusch när jag kom hem..i hopp om att tina upp lite.

22.30 på tisdagar får man inte missa Little Britain...ett av de roligaste programmen på tv just nu...sjuk brittisk humor..precis i min smak. Är det nånting jag har, så är det sjuk humor....
 

                      

Idag på jobbet kom en av mina försäljare...han började prata om julkampanjer hit o dit! -Men det kan jag väl beställa nästa gång? sa jag. -Nej nej! Du måste beställa nu för att vara säker! Usch och fy! Julen orkar man ju inte tänka på nu...Skulle helst vilja åka bort och strunta i allt..Vilken hysteri och stress det är, bara för en enda dag! Ähh! Den dagen den sorgen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0