Söndag...

Jaha...vad säger man om en sån här dag då? Inte mycket finns att säga...Vad har jag gjort egentligen? Tog en 40-min. promenad med hundarna. Skitvarmt ute..lyssnade på bra musik under promenaden. Kom hem, fick se mina flitiga grannar arbeta i sin trädgård...fick dåligt samvete över min egen. Nu ska jag äntligen klippa häcken tänkte jag...och det gjorde jag...nästan. Började bra, men den har blivit så hög och bred att jag inte nådde upp. Då kommer mina grannar B-O och Anneli till undsättning. Med en bensindriven buskklippare klippte han ner häcken på nolltid....Underbart!! Blev en hel del ris att ta reda på, men det var det värt!

Ja och sen har jag lagat mat...blev köttfärsbiffar...mums tycker jag...blä tycker Madde!

Nu gör jag inget speciellt. Kollar lite till o från på fotboll på tv....Real Madrid mot Xeres...tråkig historia....Då var gårdagens Barca-match roligare.....

Hade iaf 5 rätt på travet igår jag!!!! Hela 23 kronor i utdelning...:( Fick in vinnare oxå men det var väldigt lågt odds...

Måndags-ångesten börjar infinna sig...om det fanns nåt roligt att se fram emot ändå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0