Lördag kväll...

Snart har den här dan gått med.... Var till Björkparken på fm och såg på när Film förlorade mot Rasbo....0-4....Ja ja det var iaf fint väder. Alex var väldigt förkyld så han spelade inte hela matchen...men hade en del riktigt farliga målchanser....

När vi kom hem bakade jag en äppelkaka, av nån underlig anledning.....Ingen har ätit av den ännu, den bara står på köksbänken....

               
                Får väl bjuda nån på fika i morrn då....?

Madde och jag åt tacos lite senare...Alex var mätt och ville inte ha. Det var jättelängesen vi åt tacos så det var riktigt gott!!

              

Den här lördagen har liksom bara passerat....känns tråkigt...men då kanske man uppskattar de roliga stunderna mer...vad vet jag? Jag har väldigt lätt att fastna framför datorn...FB...Youtube...Spotify...och BLOGGEN såklart!!!

Kulturnatten pågår i stan...men jag har ingen lust att va kulturell... Fick iaf höra att Haaks kommer till Flustret på fredag...stor risk att man hamnar där då....Ett litet problem bara....Alex har samling inför bortamatch mot Riala på lördag morgon 8.30!!!!! Det lär ju va orimligt att jag kan köra bil då...lr vi får väl se....

Nej om man skulle gå ut med hundarna kanske.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0