Jag borde....

Jag borde inte sitta här...

Jag borde hänga tvätt....

Jag borde tvätta en omgång till...

Jag borde betala räkningar...

Jag borde gå isäng...

Jag borde ...borde.. vilket konstigt ord...när man tänker på det...borde...

Äh! Alla borden kan vänta, en stund iaf!

Jag har som vanligt på torsdagskvällarna repat...och druckit kaffe. Flera gånger om dessutom...druckit kaffe alltså. Skjutsade hem Johan och slank in på en kvällsfika med Susanne oxå. Kom nyss på att jag glömt pärmen med alla låtar i replokalen..plus en påse muffins...

Ledig fredag som vanligt och då borde jag nog....

Det har i dag snackats om en helikopter som cirklat över samhället. Jag har ju stått och jobbat och inte hört ett dugg...helt off.. Kan det vara några rånare kanske som skulle fira ned sig på ICA-taket och spränga sig in??? Nej inte troligt...kanske polisen fått tips om att rånarna från igår var här i närheten? Hur som helst så var ju kuppen mot värde-depån igår otroligt skickligt utförd. Men en polis på tv i morse sa att man aldrig kan berömma ett brott...men jag tycker att det var häftigt på nåt vis, även om jag inte heller gillar kriminella handlingar.

Nej, nu ska jag hänga tvätten och sen ska jag gå isäng!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0