Fotboll...

Ikväll gjorde Alex comeback i fotbollsvärlden...Första träningen på ett par år. Det gick bra men såg oerhört jobbigt ut. Jag och AnnaLena tog en skapligt lång promenad med hundarna under tiden. En riktigt skön kväll var det.

Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jag har jobbat hela dan tills kl.18 och sen direkt iväg till Österby.

Nu är klockan snart tio och det är becksvart ute...har lite svårt att förlika mig med tanken på höst och mörker. Det enda som jag tycker om är att tända ljus...kan aldrig få nog av stearinljus och lyktor av alla slag...

                  

Idag ringde telefonen...okänt nummer....-Hej jag heter Maria (lr nåt sånt)...Jag ringer från Posten. -Jaha hej....-Jag tänkte bara fråga om jag får skicka ett brev till dig med en enkät-undersökning...15 frågor som du ska besvara med kryss...  -Jaha..ja men det går väl bra... -Ja men va bra tack så mycket, hejdå! -?!!

Jamen! Vilket jobb! Att sitta och ringa hem till folk och fråga om de kan få skicka ett brev...???? Och dessutom få betalt för det!! Skumt! Inte undra på att Posten går dåligt.....

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0