Däbbt i dätan.....

Min förkylning har tilltagit...spränger i bihålorna, nysattacker och ett ständigt snytande. Ja ja det går väl över...

                  
                   Tur att det finns lindring....

I morgon fredag är jag ju ledig, så man får väl ta och kurera sig då. Fast jag har massor med saker jag borde göra!

Mina barn och jag är bjudna på middag hos Birgitta i morgon kväll....Guud va skönt att slippa laga mat :)

Ikväll har vi repat...det gick väl bra... Fast när man inte mår bra är det svårt att få till det....

Madde måste ha mått riktigt dåligt i natt att döma av hennes dröm...Hon drömde att vårat kök var fullt av ormar i alla former...utanför huset stod två gravstenar....och själv låg hon på golvet och kräktes....JAHA? Vad betyder den drömmen tro? Skumt!

Ja! så var det då dags för Christer Fuglesang att komma ner på jorden igen...

             
              ....inatt ska han tydligen landa....

Jag ska nu gå och lägga mig på Spikmattan....alltså, utan tröja gör det ganska ont...smärtan avtar efter en stund, men blir desto värre när man ska resa sig...känns som man är totalt sönderstucken, men det ska ju vara bra..


Kommentarer
Postat av: syrran

Ja nu verkar det ju som Fuglesang får vänta på att landa oxå..hur många försök ska vi gissa på?

2009-09-11 @ 13:24:40
Postat av: Annika

Ja de sa att inom ett dygn MÅSTE de ner annars tar bränslet slut...så inte vet jag, de kan väl hoppa fallskärm..?

2009-09-11 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0