Äntligen torsdag!

Äntligen helg!...nästan iaf...ska jobba en liten stund på fredag fm... Sen på kvällen bär det av mot den stora staden. Hoppas på en kul kväll, med bra musik! Lite inspiration till vårat eget band skadar aldrig!

                         
                          

Har nu på kvällen även provat kläder till morgondagen och kommit fram till att jag ska nog ha en klänning (!) Faktiskt en som jag har haft i ett par år men bara använt två ggr...på farmors begravning och företagarföreningens julfest!!! Två tillställningar som för mig innebar sorger och bedrövelser...Usch fy fan vilka dåliga minnen man har från julfesten... Förödmjukelse och ilska.Nu kan jag bara hoppas att klänningen inte bär med sig nån förbannelse för då blir det inte roligt i morrn...Ha ha ha....

Vi har även repat ikväll...gick väl bra..mina chokladrutor gick åt iaf...

I morgon drar Madde till fjällen...Hon ska på arbetsintervju i Ramundberget...Håll tummarna!!!!
Camilla, Pappa Ulf och Anna följer med...hoppas de får det trevligt.

Nej nu har klockan passerat midnatt...dags att gå i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0