Tjejfest!!!

Gissa vad jag har fått då? Jo en inbjudan till en tjejfest med Pernilla Wahlgren!! Det ni! Jag brukar ju läsa hennes blogg och härom dan skrev hon att hon skulle vilja träffa några av hennes blogg-läsare. Så hon fixade sponsring av lokal och lite annat trevligt och ordnade en tävling för oss läsare. Och jag vann en biljett :) Nästa onsdag kl.18 ska jag infinna mig på Electrolux Home's lokal i Barkarby. Liite tråkigt att behöva åka själv...men men, det blir nog kul. Mingel med tilltugg....vi skulle få träffa en barista som lär oss allt om kaffe och sen skulle det lottas ut fina vinster...


                              
                               Men VAD SKA MAN HA PÅ SIG DÅ?...börjar fundera redan..ha ha

Sen jag började läsa hennes blogg har jag ändrat uppfattning om henne...Hon verkar vara en genomgod, rolig och fullkomligt "normal" mamma. Ska bli kul att få träffa henne IRL... Återkommer med rapport nästa vecka!

Dagen idag har varit som vanligt på torsdagar...jobb och därefter rep med grabbarna. Det som störde, var att jag på eftermidda'n fick en gräslig värk i nacken, som spred sig upp i huvudet. Denna huvudvärk var fruktansvärd...men jag proppade i mig Alvedon Forte och sakta men säkert klingade den av... Känner att den är på väg igen nu, så det är väl bara att knarka lite igen...

                                     

Ledig fredag som vanligt...inget speciellt inplanerat..förutom att jag ska äta "RIKTIG MAT"....

                           







Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad häftigt och "lite" annorlunda! Hoppas att det blir skoj!

Hur blir det med tjej träffen vi pratat om då?? Vore himla roligt!

Ha det bra!

kram

2009-10-08 @ 23:27:13
Postat av: Anonym

Hej igen!

Jag glömde skriva att det va ifrån mig! Maggan

Ha en skön helg!

2009-10-09 @ 19:45:42
Postat av: Annika

Hej Maggan! Förstod nästan att det va du... Nej nu får vi ta tag i "våran" tjejträff. Lisa sa att hon skulle kolla datum...Får väl se vad det blir...:)

2009-10-10 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0