Tisdag kväll...

Ja här händer inte mycket! Har inte haft nåt speciellt att skriva om de senaste dagarna...Och har väl inte det nu heller. Har jobbat på som vanligt igår och idag.

Nu ikväll hade vi ett litet "kafferep" här hemma. Grabbarna o jag tänkte att vi skulle prata låtar och sånt. Vi har ju en spelning nästa lördag, men det blev inte mycket gjort. Förutom allmänt snack och kaffedrickande....men det är ju trevligt att bara umgås oxå...

De senaste dagarna har det blivit snack om julen...jag som helst vill förtränga den...Mina barns far ska förmodligen fira jul i Ramundberget med Madde, och det verkar som om Alex oxå hänger på.... Det gör mig inget..faktiskt! Fast jag måste erkänna att det nog kommer att kännas ovant.....

OBS! Nedanstående bild har inget med texten ovanför att göra!!
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0