Systembolaget nästa...

Idag kom ett sms från Blossa....Min beställning var skickad från lagret och kunde hämtas inom en vecka på systemet. Jag blev ju skitsugen att få hem det till helgen, så jag kollade upp varulagret på Tierps systembolag, och mkt riktigt...89 flaskor i lager, och endast beställningsortiment... Vilken tur att jag beställde!!

Verkar ju bli lite ruskväder i helgen, så då kan det ju passa med varm glögg...

                                          

Vi som skulle repa ikväll då...och så blev det inget. Alla utom Johan kom...han skulle bli sen, eventuellt skulle han inte hinna komma alls. Så vi andra fikade och mumsade mammas bullar. Johan meddelade att han inte skulle komma, så då åkte vi hem...Nytt försök i morgon!

Madde har precis skrivit handlingslistan till vår detox-kur...Under fyra dagar ska vi två dela på: 3 liter kaffe, 3 liter
spenat lr grönkål (kokt), 20 frukter, 1,5 liter råris, 1 liter kålsoppa plus lite nötter, ägg, sallad och juice.... Jamen guud va gott!! 


                             

                            Mumsfillibabba!!

                                      
                                                   Kaffe är ju gott iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0