Ledig

Fredag=ledig dag för mig. Gick upp sisådär vid halvåtta kanske... Vid tio-tiden kom Susanne hit på lite kaffe. Därefter åkte Madde och jag till Tierp. Jag skulle ju hämta glöggen som jag beställt! Vi handlade även det mesta till våran "detox-kur" som ska börja på måndag....hmmm... Jamen va f-n.. bönor och kål...vi kommer ju att bli vandrande gasbomber...


                        
                         WOW! Kolla nya pumpar på OK!.....

                        
                         Rosa bandet kampanjen är i gång...köpte rosa rattar idag!

Ja ja..när jag kom hem började sms-trafiken mellan oss bandmedlemmar ang. ev rep på em. Det hela rann ut i sanden, och jag gick en lång promenad med Anna och hundarna. Stannade en stund hos henne och fick smaka hennes ljuvligt goda,nybakta kakor.

Kom hem och började städa undan på min altan.Alla möbler in i förrådet och de "döda" blommorna kastades. Blev så tomt att jag stack ner till ICA o inhandlade lite ljung...

Därefter åt Alex o jag middag...korvstroganoff..jo jo flott ska de va' på fredan'....tog en starköl till det, och höll sen på att somna i soffan. Tog en till och kvicknade till....

Ja! så var det det här med glöggen då! Som ni förstår kunde jag ju inte hålla mig, utan var ju tvungen att provsmaka...liiite bara...

                         
                          -Mmmmm...

                         
                          -Jamen vaddårå?

Undrar om jag ska baka bullar i morrn? Det är ju faktiskt kanelbullens dag på Söndag!!

                                

Kommentarer
Postat av: anna

bakar du så smakar jag:)))

2009-10-03 @ 01:32:19
Postat av: Annika

Jag hör av mig....:)

2009-10-03 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0