Höstrusk!

Nu är det bara att hålla sig inne och kura... Det regnar och blåser, och mörkt är det oxå fast klockan bara är halvsex...

Idag åkte Madde o jag till stan...shoppade lite kläder ...bl.a en mössa....

                        
                         Va tycks?

Var även in på Plantagen och handlade lite mer ljung och nåt "silvrigt"...


                        
                         Hann precis plantera innan regnet började......

Till middag åt mina barn och jag marinerade kycklingklubbor, som fick stå i ugnen 45min. Till det ris, sallad och lite örtkryddad creme fraiche...


                         
                         Enorma klubbor...måste vara genmanipulerade höns....men gott var det!

Ja just ja! Kanelbullens dag! Ja men i morgon ska jag nog ta och baka...Jag köpte jäst idag så....

Hade 6 rätt på V75...30kr.....

Nej nu ska jag ta och gå över till Anna och prata skit och dricka vin... :)


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Mysig mössa! =)

2009-10-05 @ 11:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0