Gäääässppp...

Herregud, vad jag är trött idag....Det är ett hårt liv man lever...och man blir ju inte yngre... Igår lördag, hade jag middagsgäster här hemma. Pelle och Anna kom hit och åt tortollini-gratäng och lite senare dök Christer upp, lagom till efterätten och kaffet. Sen tog vi kvart över nio-tåget till stan för att gå på Flustret. "Rocktober-fest" med Rydell&Quick....

                         
                          ...Ja så här såg Rydell & Quick ut...?

                         
                          Baren...

Vi gick ju över till vintertid i natt oxå, o då var ju Flustret öppet en extra timme. Så efter en kort överläggning bestämde vi oss för att strunta i sista tåget o dela på en taxi i stället...Klockan var halvfyra när vi kom hem eller halvfem enligt mina klockor...

Sen skulle vi repa kl.10....suck.... Mådde bra men överjävligt trött.

Hade lätt kunnat gå isäng efter det men då bestämde jag med syrran att vi skulle dra in till stan och hämta mina kyl&frysskåp. Snälla Johan L lånade ut sin släpkärra med kåpa o då var det lika bra att fixa det med...

                          
                           Usch vilken röra.....

Nej nu är klockan 20.30 och jag bara måste slänga mig i soffan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0