Fredag..

I morse låg jag och drog mig i sängen tills...ja klockan var nog kanske halvnio...skööönt! Sen gick jag och skrotade i pyjamas ett tag och tog det lugnt. Madde kom väl upp vid tio-tiden och framåt elva drog vi en sväng till Tierp. Uträttade lite ärenden och träffade ungarnas farmor, som vi följde med hem till på lite fika....

Ja och sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt,förutom lite dammsugning...Dan har liksom bara gått...

Madde, Camilla och Matilda ska in till Gävle i kväll. De ska käka, bowla och avsluta med krogbesök. Uppladdningen skedde hemma hos oss, och jag hjälpte Matilda att locka håret... Sååå snygga flickor!

                        
                         ...om man vore arton igen...Nejdåå...jag e inte bitter....

Ringde min vän Anna nyss, hon skulle precis få främmande, men sa att jag oxå var välkommen...Så jag ska nog titta över till dom en stund....

Inte åkte jag till julmarknaden i Österby heller, kanske tittar dit på söndag med syrran...



                       
                        ...Ha ha ha...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0