Detox-diet!

Ja nu har den börjat...detox-dieten... Började med ett glas citronvatten, en skål naturell yoghurt med skivad banan i och på det en kopp kaffe...Nu har jag ätit lunch som bestod av råris, kidneybönor, linser, kokt spenat och grönsallad. Det var halva min ranson, så resten tar jag till middag. Portionen var så enorm att jag skulle behöva dela upp ätandet på tre ggr tror jag...lite svårt när man jobbar dock. Just ja! fyra frukter ska jag trycka i mig oxå under dan...plus mer kaffe lr te...

                           
                            Jag blev proppmätt!!!

Nu ska vi (Madde o jag) äta ungefär så här tills på torsdag, sen är det vanlig mat o dryck som gäller i tre dar :)
Sen börjar det om med lite nya ingredienser och så håller vi på i sju veckor!!

Inget rep blev det i helgen...tråkigt... Jag har försökt spelat ganska mkt själv hemma men det är ju inte samma sak.

Ikväll har jag inget inplanerat..man kanske skulle ta och titta på Svenska Hollywoodfruar...jag har ju bara sett avsnitten i efterhand på nätet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0