Usch...blää..

Nej det fortsätter att vara tråkigt...regnet öser ner och det är mörkt innan kl.16... Mår inget vidare alls, känner mig ledsen och får ett sånt där obehags-magont...Hoppas att problemet löser sig snart, känner mig maktlös... Varför kan man aldrig få vara riktigt glad? Eller är jag så in i helvete dum att jag inte förstår ett dugg? Åhh om man kunde gå i ide och vakna nån gång i vår, och så har man bara drömt allt..

Jag kan ju inte göra nåt annat än att bara vara mig själv....
.
Nu måste jag försöka morska upp mig...På fredag bär det av till Stockholm...Jag, syrran, Anna och Maria ska gå på stan och mysa och göra lite pub-stopp är det tänkt. Idag har jag handlat lite smått och gott som jag ska bjuda på innan tåget går 9.15!! Det blir små snittar och lite vitlökskex med tapenade och så lite rödvin förstås!
Sen har jag ju rep i morrn kväll, brukar alltid höja humöret, hoppas på det!
.
Nej nu ska jag dra nåt gammalt över mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ett tips till en gammal fotbollsspelare!Ut och jogga 30 minuter,sen är du hur pigg som helst!!!

2009-11-19 @ 15:43:46
Postat av: Pelle

Det är den absolut sämsta och tråkigaste tiden på året nu, det ger ett otroligt energitapp.. Håller med att dagarna känns piss.. Men allting ändras med tiden, även om det känns motigt nu..

hoppas verkligen inte att du ändrar på dig,det är den Annika vi känner, vi gillar..

Vi får planera in mycket evenemang framöver, så är den här rusktiden snart förbi..

Kram!

2009-11-19 @ 15:59:16
Postat av: Annika

Jogga?? Usch...orkar knappt rasta hundarna ju :)

2009-11-19 @ 16:05:34
Postat av: syrran

ja, det är trist o grått, men kom ihåg att du har många vänner som bryr sig om hur du mår. I morgon glömmer vi allt jobbigt och tar en 100a dag i Stockholm. Det ska bli skitkul:)

kram !!

2009-11-19 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0