Toalettstolar och annat smått och gott....

I morse blev det ingen sovmorgon trots ledig dag... Madde hade ju lovat sin pappa att hämta "grejer" i Gävle. Och "grejer" det var två pallar (!) toalettstolar.... Jag visste vart grossisten låg, så jag hängde med som vägvisare och moraliskt stöd...hmm... Camilla ville oxå följa med så vi trängde ihop oss i bussen...

                      
                       Första stoppet...OK/Q8 i Tierp....

                       
                       "Skitkul" last...men "nödvändig"...Ha ha ha

                       
                       Affärerna hade inte öppnat så vi gick till Subway och åt frukost.

Jag följde egentligen med för att kunna kolla om Intersport hade fått in ett par skidbyxor som jag hittat på nätet.

                       
                       De fanns, och fick följa med hem...Passar inte helt till min skidjacka men men...

Vi hann springa in på Cubus en stund innan parkeringstiden gick ut, men där hittade vi ingenting...

Vi stannade även till vid systemet vid södra infarten...Tänkte köpa några öl och kanske lite vin....och kanske...lite...glögg...

Det blev öl, vin....och en 09:a glögg till.. Vinet ska bli spännande att prova. Det var en rund 3-liters...Italienskt, kryddigt, fruktigt, med inslag av vanilj...mmmm

                        
                         - Det är min!!!


Nu är klockan lite över två och jag tror att jag ska kura ihop mig i soffan en stund...I kväll ska ju vi äta hos Birgitta och Lars Åke, så jag behöver inte bry mig i nån mat nu...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men där är du ju! En alldeles unik Annika. Precis så som du är. Vad är det för fel med det?!

2009-11-06 @ 15:40:38
Postat av: Annika

Ja...jag kan ju inte göra så mkt åt det..här är jag!!

2009-11-06 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0