Söndag 8 november


Igår spelade ju vi återigen i Österby. Den här gången var det simbadsföreningen som hade årsfest. Vi gjorde väl inte nån av våra bättre spelningar, men det tog sig mot slutet. Publiken verkade gilla det iaf....
Vi slutade spela ca kvart över ett och tog ett snabbt beslut om att låta grejerna stå kvar och åka dit idag och plocka ihop allt. Sagt och gjort, vid 12-snåret åkte vi dit men fick vända i dörren. Lokalen var abonnerad tills kl16...Vi tar det på måndag kväll istället. 


                                        


Har inte gjort så mycket av värde annars idag. Madde och jag gick en vända med hundarna i det extremt gråa och trista vädret.


Det är ju Fars dag idag, så jag väntade tills mörkret infann sig, och åkte till kyrkogården. Jag hade två mörkrosa rosor med mig, en till pappa och en till farfar...Och äntligen sålde de gravmarschaller på ICA. De brinner inte så länge som lyktor, men jag tycker det är så fint....

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0