Papper och åter papper...

Idag tog jag tag i min bokföring..äntligen! Hade ju avsatt tid enkom för det, och jag gjorde färdigt så långt det gick. Guud va skönt, nu känns allt lättare. Så var det en sak mindre på min lista över jobbiga, nödvändiga saker att göra.

Nu ska jag vara duktig och hålla efter i fortsättningen....kanske...jodå...jag ska...
.
Fastnade framför teven nyss...fick se att Nip/Tuck har börjat en ny säsong..En helt absurd serie, som man inte kan låta bli att se om man har börjat. Till Maddes och min stora fasa var det avsnitt 2, fan! vi har missat första, men det gjorde inte så mycket....
.
Såg ni parlamentet i söndags? Tips från coachen med Robert Gustafsson var galet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0