November...

Vintern kommer krypande...nu kan jag inte mota den längre...November...värsta månaden på hela året, speciellt om vädret är som det är nu. Kallt, svinkallt, skitkallt, blåsigt, grått, trist och TRÅKIGT!! 

                                     

Allt är trist...min självkänsla har nog aldrig varit så låg som nu...undrar varför? Och vad gör man åt det? Spelar ingen roll vad folk säger...Jag tycker inte speciellt  bra om mig själv... Törs inte riktigt stå för vem jag är än...tror jag...skulle hellre vilja vara nån annan. 

Men det händer roliga saker omkring mig iaf...På fredag är mina barn och jag bjudna på middag hos Birgitta och LarsÅke. Det brukar alltid vara kul. Och sen har ju vi spelningen på lördag att se fram emot...

Idag har Madde varit till Tobo Glasblåseri och blåst en "fönsterkula". Hennes mormor gav henne den upplevelsen i studentpresent. I morrn ska hon hämta konstverket, för det skulle svalna....

                     
                      ..Anders och Ulrika som driver glashyttan....

Nej nu är klockan "läggdags"..jag loggar ut...Godnatt!




Kommentarer
Postat av: susanne

Vem är du som du inte riktigt törs stå för att du är då?

2009-11-05 @ 14:29:33
Postat av: susanne

Det är inte säkert att det är roligare att vara nån annan...

2009-11-05 @ 14:31:19
Postat av: Annika

Nej det är väl inte säkert...men fan va svårt det är att acceptera sig själv...finns väl inga direkta svar på det hela heller...men men det som inte dödar det härdar..och snart är jag stenhård!!

2009-11-05 @ 16:06:39
Postat av: anna

din tid är nu,du bestämmer över dig och din kropp.Lev fullt ut och njut. Du är på gång,du är en vinnare med hjärtat på rätt ställe.Le och ta för dej.Jag hejar på dej:)Kram

2009-11-05 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0