Måndag morron....suck...

Ja så var det måndag igen...gårdagen var oerhört seg. Kom knappt ur sängen på hela dan. Men det är klart man blir trött om man går och lägger sig kl 06.00 på morgonen...

Vi hade ju som sagt en spelning till i lördags kväll i Österby. Vid tvåtiden på em samlades vi vid replokalen och stuvade in våra högtalare...resten låg ju redan i släpet sen freda'n. Riggade upp allt i Folkets Hus och åkte hemåt i femsnåret...Pizza och dusch sen hem till Matti för att lyssna på inspelningen från Läkerol-spelningen. Strax efter nio drog vi till Österby och 40-årskalaset. Där var det full fart....

Jag tror vi kom igång vid tio och sen slutade vi strax efter ett...Det gick otroligt bra där med, tror att alla var nöjda!Sen blev det natt-mat hos mig...Johan, Matti och jag delade dumt nog på en flaska glögg oxå...därav min trötthet....

Sammanfattningsvis så har helgen varit skitkul...mycket musik, många skratt och trevliga människor!

Våra grejer står fortfarande kvar i Folkets Hus eftersom vi ska dit på lördag igen....Då har Simbadsföreningen årsfest.

Nej nu ska jag jobba.....bara att hugga i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0