Dagen efter..

Igår var det fredag och jag var ledig! Madde o jag tog en tur till Tierp för att handla o tanka bl.a . Jag passar alltid på att handla på Lidl när jag är där, och nu hade julsakerna åkt fram...
Chokladtomtar i massor....
Sen när vi kom hem var det dags att börja göra sig i ordning inför kvällen. Kl.17 skulle ju Anna och jag på middag hos Pelle.
Nu glömde jag bort att ta kort på maten, men den var otroligt god!! Det var nån form av kyckling-gratäng med pasta till...mmm Hur smarrigt som helst. Jag hade ju inte ätit nåt på hela dan, så det satt fint. Rödvinet, Masi av finare årgång var oxå otroligt gott. Efter maten kom desserten....saffrans-pannacotta....Vi nästan rullade till tåget sen.
Inne på Flustret spelade våra favoriter Haak's . De sa att det var deras 2525:e spelning, så det kanske inte är så konstigt att det låter bra :)
Konstigt nog ledsnade vi efter Haak's sista set, och tog faktiskt 01.19 tåget hem...ovanligt...
Idag har jag mest slappat. Vädret gör ju inte saken bättre heller. Alex blir kvar hos kusin Jesper tills i morrn, o Madde ska till Camilla, så min kväll kommer att spenderas i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0