Vårkänslor!

Nu märks det tydligt att dagarna blir längre och längre.Det  är ljust när jag kliver upp och ljust när jag slutar jobba vid sex-tiden. Härligt!  Mina små odlingar börjar oxå komma igång så smått. Det värsta är att mina fönsterbrädor inte räcker till. Det går väl an nu när man sår fler frön i lite större byttor, men sen när man ska omskola plantorna blir det värre.     
                                               
Det här är en växt som heter njurvinda....    ska förhoppningsvis se ut så här i sommar.

Jag är rädd för att jag blev lite för ivrig i mitt frösående. Mina slingerkrassefrön grodde på bara några dar och sköt iväg till långa slanor. Liiite tidigt kanske men idag skolade jag om dom så vi får väl se om dom orkar...

                                            

Ja! Det var allt från trädgårdsdax den här gången.
"Livet är som en kontorsstol, det gäller att ha rätt inställning"


Kommentarer
Postat av: marie-anne

Hej o tack för senast. Vi hade sååå trevligt. Får vi göra om snart igen. OJ va du pysslar och donar, man får ju dålit samvete. Från det ena till det andra,gå in på youtube o sök Boom Boom Boom. Det är tre asiater som sitter i en bil o försöker sjunga på engelska. Jag höll på o garva ihjäl mig när jag såg klippet. kramar marie-anne

2009-03-16 @ 14:57:35
Postat av: Annika

Hej det är jag som ska tacka! Kollade på klippet. Vilka galningar!

2009-03-16 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0