Tips & trix

Fick några begagnade Allers av min mor idag. Alltid lika roligt att läsa de inskickade (och belönade!?) bidragen. I  en av tidningarna stod: De sköna men uttjänta fårskinnstofflorna blir utmärkta att putsa skor med om du vänder dem ut och in(?) Jaha,hur kom nån på det? Tofflorna är uttjänta,slitna kanske t.o.m trasiga.- Jamen då tar vi vi och vänder ut och in på dem och ser om vi kan göra nåt roligt av det! -Lite fotsvett har man väl haft, så det kanske fungerar som skoputs! -Ja vilken bra ide! -Titta vad blanka skor jag fick.....Eller den här: Om senapen är för stark brukar jag tillsätta en msk äppelmos för att få en mildare smak. - Men herregud! köp mild senap från början.....        
                               
-Är det sant att din hund är duktig på att räkna? -Ja hon är väldigt förtjust i matte!

Kommentarer
Postat av: syrran

ja, dessa tips! kommer du ihåg det fantastiska tipset att återanvända gamla däckslamsor man hittat längs vägen till att sula om sina träskor!!?

eller det att gå ut dan efter nyårsafton och samla in gamla raketer till blompinnar! Det är otroligt, hur föds en sådan tanke egentligen?

2009-03-08 @ 11:37:07
Postat av: syrran

ja, dessa fantastiska tips! Kommer du ihåg det gamla tipset att återanvända däckslamsor till att sula om sina träskor!!? eller att gå ut dan efter nyår och samla in fyrverkerier till blompinnar!

Hur föds en sådan ide egentligen??

2009-03-08 @ 11:45:56
Postat av: Anonym

Söt vovve du har!! Är det en soft coated withern terrier eller hur man nu stavar det? Vi brukar va hundvakt till Jonas systers vovve Wille som är den rasen. Jättermysig! Har du haft hund länge? Ha det gott!

/Maggan

2009-03-12 @ 22:54:36
Postat av: Annika

Ja det är en "softie" hon fyller sex år i april. Min andra hund är en Lagotto som jag har på foder sen i somras, hon är oxå sex år.

2009-03-13 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0