Sparkmördare!


                                                                  

Förra veckan blev jag heligt förbannad, och är det ännu när jag tänker på det. Jag kom hem en kväll och får se ett gäng ungdomar åka spark och bob nerför kyrkbacken. De var ganska högljudda och körde våldsamt. Mina hundar som skulle ut och rastas på gården började skälla, då försvann snorungarna. Kvällen därpå var det samma sak. Full fart nerför backen. Det gör väl inget kan man tycka,men morgonen efter ligger 5 (!!!) sparkskelett och en sönderkörd bob  i snödrivorna! Det var bara kaffeved av alltihop! Nu i efterhand har jag hört att sparkarna var stulna (såklart!) och det ligger tyvärr ett till vrak borta vid pizzerian.Stackars de som saknar sin spark, de är ju inte gratis precis. Jävla ungar! som inte har mer vett i skallen. SKÄMMES TAMEJFAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: mammamia

En spark i ändan vore väl på sin plats.

2009-03-05 @ 07:37:02
Postat av: mammamia

En spark i ändan skulle dom ha

2009-03-05 @ 07:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0