Rörmokeri

I en veckas tid har vi haft näst intill totalstopp i tvättstället. Med tanke på att vi får lite främmande i morgon (sonen fyller år) så tänkte jag att vi måste fixa det på nåt sätt. Nu är det ju så att jag har levt ihop med en rörmokare i 20 år, har en son som tänker bli rörmokare. -Va bra! Kan man ju tycka, men under dessa tjugo år lärde jag mig följande:

1. En rörmokare befattar sig inte med snuskiga stopp i snuskiga avlopp!
2. En rörmokare tappar inget hår i tvättstället, det gör bara hans sambo!
3. En rörmokare kräks om han ser vad som finns inuti röret!
4. Vill du ha bort stoppet får du fixa det själv!

                         JA! så det så!
                       
                        Kan tilläggas att stanken var vedervärdig!
                        Men nu jäklar är det gjort! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Men åh>< Jag som undvek och höll mig undan för att slippa se, så läggar du upp en bild >< Ska inte glömma det här.

2009-03-18 @ 07:32:48
Postat av: mammamia

Det som inte dödar det härdar var det inte du som sa det?

2009-03-18 @ 13:43:56
Postat av: Annika

-Korrekt! Så är det!

2009-03-18 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0