Inre strid....

Jag hade lite ledig tid över på förmiddagen idag. En försäljare som skulle komma blev sjuk, och det gjorde ju ingenting alls! Då tänkte jag: -Nu Annika får du väl ändå skärpa till dig med bokföringspapperna! - Ja ja, vänta jag ska bara...
-Nej!!!! nu på en gång. - Okej då men jag ska bara kolla mailen först. - Nej! de finns kvar,tänk om farbror staten ser dig nu? -Jamen, jag måste ju få lyssna på nån bra musik under tiden, ska kolla lite på youtube...- Du är helt sjuk, vet du om det? - Ja jag vet...men jag ska ju,snart, titta jag börjar sortera!! Förresten jag skulle ju skriva ut några låtar med nya tonarter. -Jag ger upp! Skyll inte på nån annan när revisorn kallar till deklaration! -Nu,nu ska jag börja....


                        

Kommentarer
Postat av: syrran

Usch ja, jag känner igen det där. Just nu är jag lite ledig eftersom jag börjar senare idag och borde väl passa på att göra lite nytta..

men fastnar vid datorn istället, suck

2009-03-12 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0