Fredag den 13:e

Ja det är inte klokt vilket flyt man har! Igår tandläkarbesök som blev  nästan gratis, och idag har jag varit till sjukhuset för underredsbehandling. Där blev jag glatt överrraskad då kostnaden blev ca 100 kr lägre än vad som sagts innan. Ja ja 100 kr är iaf 100 kr. Glad i hågen styrde jag kosan mot systembolaget för att belöna mig med ett gott vin till helgen. Där kom den den största överraskningen: Jag fick visa leg!!!!!

                             

Nån där uppe måste tycka synd om mig: -Stackars tragiska människa som ska behöva utstå undersökningar i varje ände. Hon blir nog glad om hon får visa leg!

Ikväll slipper jag laga mat. Det ska bli underbart. Jag är bjuden till två goda vänner, Johan och Marie-Anne där vi ska kalasa på vildsvin. Köttet är visserligen mitt, men jag har aldrig tillrett vildsvin så det överlåter jag med varm hand åt Marie-Anne. Är det nån som kan laga mat så är det hon!
                                         
-Mmmmm, så sugen man blir,det riktigt vattnas i munnen, eller nja, det ser nog godare ut på tallriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0