Wohoo!

Äntligen torsdag, äntligen helg (för mig iaf)! Men snart är det ju Måndag igen och dags att jobba. Jaja men den dagen den sorgen. Den här veckan har varit relativt lugn. Mycket jobb men alldeles för dåligt väder för att skrapa på fasaden :) 

Igår onsdag var det ju fobollslandskamp igen. Sveriges "måstematch" mot Malta. De gjorde sitt jobb,men inget mer, och vann med 4-0. Själv hade jag en toppenkväll framför teven med mycket tervligt sällskap, lite rödvin och pizza...

                   
                    .......på en onsdag!

Ikväll var det ju repkväll,men så mycket till rep blev det väl inte, däremot mycket låtsnack och kaffedrickande. Vi vill utöka vår spellista ytterligare inför kommande spelningar, så det gäller att enas om vad vi tror att publiken vill höra. Några förslag har vi som vi ska lyssna på tills nästa rep, som blir på söndag kväll.

                   
                    Kanske Bon Jovi kan va nåt?

I morgon fredag slutar mina barns kusin Jesper nian. Vi tänkte åka hem till dom och fira mitt på dan. Lite tårta är aldrig fel....

             
             Tack o hej leverpastej!



   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0