tisdag kväll

Gud vad trött man blev efter jobbet...satte mig i fåtöljen och höll på att somna. Jag fick tvinga mig upp för att åka till ICA och handla. Sen var det bara att klättra som en apa upp på haki-ställningen,för att skrapa det sista på den gaveln.


                 
                 

                  
                  Lite högt är det.....

Ska verkligen bli skönt när huset är färdigmålat....men då  är det väl nåt annat som måste åtgärdas!

Från det ena till det andra.... Fick en "rolig" historia skickad till mig i lördags. Lite makaber kanske en del tycker, men man måste få skämta om allt...nästan iaf! Hur som, här kommer den:

Michael jackson skall inte kremeras, han består av 86% plast och skall därför smältas ner och återvinnas till LEGO, så att barn kan fortsätta att leka med honom.....

Ja vad säger man, nästan så att det ligger lite sanning i det :)

Kommentarer
Postat av: syrran

usch visa inte dom där bilderna från byggställningen, jag blir ju höjdrädd bara jag ser dom. En säkerhetslina borde du ju iaf ha tycker jag.

2009-07-02 @ 18:08:15
Postat av: Annika

Ja vad säg om 50/50.....lr ring en vän!

2009-07-04 @ 07:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0