snyft.....

Ja....just när man rest sig och tycker att man har det rätt bra i livet, så slås allt undan.... Vad är det för mening med allt? Är det meningen att jag ska lära nåt av det här? Som ni förstår så har jag återigen blivit dumpad, ratad,nertrampad i skosulorna IGEN!! Faan oxå. Den här gången hann det ju faktiskt inte gå så långt, men tillräckligt från min sida, för att jag ska känna mig sårad...trodde verkligen att jag träffat en superkille, men jag dög inte.Det spelar ingen roll hur mycket de säger att "det är inte dig det är fel på".Det är väl klart som själva fan att det är fel på mig, annars skulle de väl inte dra!

          

Får försöka tänka positivt...även om det känns tungt....

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0